METODOLOGIA DE PARTICIPARE

Face parte integrantă din condiţiile contract de participare.

1. Înscriere.

Participantul se va înscrie completând FORMULARUL DE PARTICIPARE. Rubricile obligatorii sunt însemnate cu un asterix. În formular se va bifa zona de interes: conferinţă, expoziţie sau ambele.

După completarea datelor din formular veţi apăsa pe butonul Trimite. Prin apãsarea butonului "Trimite" sunteţi de acord cu condiţiile de participare şi confirmaţi cã datele furnizate de dumneavoastrã în acest formular sunt adevãrate. Ne angajãm ca datele din acest formular sã ramânã confidenţiale şi nu le vom folosi în alte scopuri.

În cazul în care doriţi să vă înscrieţi la o conferinţă sau doriţi să participaţi la expoziţia "EXPO online" este necesar să ne trimiteţi cererea dumneavoastră prin e-mail prin apăsarea butonului "Particip" şi completarea în spaţiul de subiect al formularului de e-mail textul: INSCRIERE CONFERINTA sau INSCRIERE EXPO. Se vor preciza: numele firmei (sau al persoanei, în cazul persoanelor fizice), domeniul, titlul conferinţei şi serviciile suplimentare dorite. În acelasi e-mail se pot ataşa şi materialele ce vor apare pe site.

SUS

2. Spaţiul alocat.

Pentru conferinţe, conform MODELULUI DE PREZENTARE, aveţi la dispoziţie un total de 6 pagini, după cum urmează:

* pagina 1 - titlul conferinţei, organizatorul (compania) şi datele de contact ale acestuia;
* paginile 2, 3, 4 si 5 - cuprinsul şi conţinutul materialului prezentat;
* pagina 6 - autorii, bibliografia şi eventualele link-uri.

Pe lângă prezentarea standard se pot ataşa prezentări, tabele, chestionare sau pliante în format .pdf ce vor putea fi descărcate de pe pagina de conferinţe.

Pentru expoziţie, conform MODELULUI DE PREZENTARE, aveţi la dispoziţie un total de 4 pagini, după cum urmează:

* pagina 1 - denumirea companiei, sigla şi datele de contact
* paginile 2 si 3 - prezentare de produse (câte unul pe fiecare pagină, foto şi text)
* pagina 4 - o scurtă prezentare a companiei.

Pe lângă prezentarea standard se pot ataşa pliante, tabele sau chestionare în format .pdf ce vor putea fi descărcate de pe pagina de conferinţe.

Pentru text se va respecta în prezentare mărimea fontului din model astfel încât să fie usor lizibil, de aceea este necesar ca volumul de text să fie ales în mod corespunzător, astfel încât să nu depaşiţi numărul de pagini alocate. În cazul depăşirii numărului de pagini alocate, paginile suplimentare se vor taxa la tarifele prevăzute în capitolul preţuri.

SUS

3. Condiţii de trimitere a materialelor.

Textul se va trimite în format doc sau txt, cu diacritice. Imaginile, inclusiv siglele se vor trimite în format gif sau jpg, RGB la 72 - 100 dpi. Orice alt format va fi ignorat, de asemenea vor fi ignorate materialele trimise în arhive fragmentate.

SUS

4. Preţuri

Conferinţe

Standard
gratuit
Fiecare pagină suplimentară (studenţii şi elevii au o reducere de 75%).
9 euro/ 3 luni
EXPO online

Standard*
gratuit
Fiecare pagină suplimentară
9 euro/luna
Banner pe header-ul paginii
500 x 60 pixeli
Pe pagina de Home
50 euro/luna
Pe paginile de conferinţe
50 euro/luna
Pe paginile EXPO
50 euro/luna
Pe toate paginile
120 euro/luna
Banner în interiorul paginii
300 x 60 pixeli

150 x 60 pixeli

Pe pagina de Home
40 euro/luna

20 euro/luna

Pe paginile de conferinţe
40 euro/luna

20 euro/luna

Pe paginile EXPO
40 euro/luna

20 euro/luna

Pe toate paginile
100 euro/luna

50 euro/luna

Pliante in format pdf

1 - 4 pagini format A4
gratuit
peste 4 pagini, pentru fiecare pagină suplimentară
2 euro/ 3 luni

*prezenta link-ului catre site-ul companiei se va face în schimbul unui banner EV.O Romania pe site-ul Dvs.

SUS

5. Modalitatea de plată.

Modul în care se vor face plaţile, banca şi contul vi se vor comunica în e-mail-ul de răspuns după completarea formularului şi trimiterea cererii dvs. prin apăsarea butonului "Particip".


SUS